Velmi důležitou součástí www stránek je analýza návštěvnosti, která může napovědět mnohé o chování návštěvníků. Tento úkol jsme u všech našich projektů svěřili měřící službě Google Analytics, která při správném nastavení dokáže zodpovědět řadu zajímavých otázek:
Pokud dosud návštěvnost pomocí Google Analytics neměříte, kontaktujte nás. Rádi Vám s instalací měřícího kódu pomůžeme.
Ne vždy je na podrobné zkoumání statistických přehledů dost času, proto mohou být užitečné reporty - přehledy, které jsme pro Vás připravili. Najdete je v administraci v modulu Web > Reporty.
Do tohoto rychlého přehledu jsme vybrali to nejpodstatnější z GA a přidali statistiky, které sledujeme sami. V reportu najdete:
Je součástí Vašeho marketingu také optimalizace pro vyhledávače? Tento report Vám napoví, zda je úspěšná. Průběžně sledujeme pozice ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz pro různé fráze z oboru cestování. V reportu najdete:
Základní informace o rezervacích najdete ve statistikách elektronického obchodu v GA již nyní. Pokud správně označujete pomocí UTM parametrů odkazy ve svých kampaních, pak se dozvíte, které z nich jsou úspěšné - kolik bylo nových rezervací. Pokud však chcete tuto úspěšnost zvyšovat, mohou být tyto základní údaje nedostatečné. Proto jsme měření rozšířili a měříme nyní i jednotlivé seznamy zájezdů, podrobné detaily zájezdu i rezervační formulář. Můžete si pak zobrazit například informace o tom:
Složili jsme zkoušku Google Analytics Individual Qualification. Naše zkušenosti s analýzou návštěvnosti Vám pomohou při zajištění provozu úspěšných www stránek.
Na webové stránky můžeme vložit i měřící kód některého z dalších statistických systémů, pokud si budete přát.