Existuje řada placených i neplacených forem internetové propagace. Možná o některých nevíte, nebo se jimi zkrátka nemáte čas zabývat. Poradíme Vám, do jaké reklamy investovat, kam své stránky registrovat a pod jakými klíčovými slovy web na internetu prezentovat, aby byla podpora co nejefektivnější.

S redakčním systémem například můžete budovat síť kvalitních zpětných odkazů na Vaše www stránky, což Vás nestojí víc než trochu Vašeho času. Stejně tak i registrace Vašeho webu do internetových katalogů a adresářů může Vašim stránkám pomoci.

Co se týče placené reklamy, pomůžeme Vám s přípravou a správou reklamních kampaní v Pay Per Click (PPC) reklamních systémech (Sklik, Google AdWords, adFox, eTarget či bbKontext), případně pomůžeme s obecnou orientací v internetovém marketingu. Reklama v PPC reklamních systémech může být pro Váš nový web velmi efektivní, protože oproti přirozené optimalizaci přináší Vašim stránkám okamžitou návštěvnost. Navíc máte naprostý přehled o vynaložených nákladech a možnost kdykoli reklamní kampaň upravovat.