V dnešní době hrají recenze při vyhledávání hotelů na internetu naprosto výjimečnou roli. Pro každého hoteliéra je již nějakou dobu téměř povinností, aby názory svých hostů pečlivě sledoval a zodpovědně na ně reagoval. Proč? Negativní hodnocení na některém populárním webu má téměř okamžitý dopad na počet rezervací a to speciálně v případě, kdy zůstane bez odpovědi (vysvětlení) hotelu.
U zájezdů se tento fenomén začíná prosazovat také. Využijte toho a zlepšete svůj image tím, že klientům ukážete, že Vám jejich názor není lhostejný. Jak? Velmi jednoduše ... po návratu jim systém pošle dotazník, který jim umožní dovolenou stručně zhodnotit. Tato hodnocení se pak u zájezdů na webu zobrazí a zároveň je můžeme promítnout i do pořadí zájezdů.
Ale pozor ... stejně jako u hotelů, i zde je velmi důležité umět na hodnocení správně reagovat. Tedy nenechat kritiku bez odpovědi a mít na paměti, že v cestovním ruchu stále platí, že klient má vždy pravdu. Ale nebojte se... není to nic těžkého. Při dodržení několika základních pravidel můžete i kritiku využít ve svůj prospěch. Odměnou Vám bude jistota klientů, že se o ně vždy dobře postaráte - a to jistě ocení tím, že se k Vám budou vracet.
Máte cestovní kancelář a pořádáte vlastní zájezdy? Jste si jisti, že máte dobrý přehled o kvalitě služeb, které partnerské hotely vašim společným klientům zajišťují? Opět i zde využijte fenoménu recenzí.... můžete totiž sledovat zkušenosti jiných hostů s těmi hotely, které jste si vybrali do svého katalogu a za které ručíte.
A že se to nedá časově zvládnout? Náš monitor bude za vás vše sledovat a ihned Vás bude informovat o všem důležitém, s čím se jakýkoliv host setkal. Můžete tak ihned reagovat na sebemenší náznak problémů. Tedy obvykle ještě předtím, než se s nimi budou potýkat klienti.