Chcete-li návštěvníkům poskytnout větší komfort při hledání vhodného zájezdu, můžete jim v průběhu hledání nabízet další alternativy zájezdů, které by je mohly také zajímat. Jedná se o zajímavý marketingový prostředek, jak si klienta udržet na webu, pokud si nevybere hned na první pokus.
Do bloku alternativních nabídek nejčastěji generujeme zájezdy podle podobnosti - tedy zájezdy do stejného hotelu, stejné destinace, nebo případně země, pokud předchozí varianty neexistují.
Související nabídky můžete doporučit klientům i pomocí kolekcí, tedy Vašich vlastních výběrů zájezdů. U nás nejste omezeni systémovými tématy, můžete si vytvářet seznamy zájezdů plně podle Vašich potřeb... (např. romantika ve dvou, adventní Vídeň, silvestr netradičně, s průvodcem po divočině, pobyty pro dámy, baby friendly pobyty, apod.). Ještě snadnější je použití kolekcí v našem newsletteru, kde s jejich pomocí přidáte k emailu pro klienty i tematický seznam zájezdů.
Nově zpracováváme i seznamy naposledy navštívených zájezdů. Při hledání tak můžeme Vašim návštěvníkům zobrazovat nabídky, na které se dívali naposledy. Pokud klienta nezaujme zájezd, který si právě prohlíží, má možnost jednoduše se vrátit k tomu, na co se díval před chvílí.
Funkce jsou dostupné pro WEB business. Máte-li zájem o doplnění těchto bloků na Váš web, kontaktujte nás, prosím.