Rozšířený elektronický obchod v Google Analytics

3. října 2016

Základní informace o rezervacích najdete ve statistikách elektronického obchodu v Google Analytics již dlouhou dobu. Nyní jsme přidali podporu i pro tzv. rozšířený elektronický obchod (enhanced eCommerce), který si snadno můžete zapnout v nastavení Vašeho webu.

elektronický obchod Google Analytics


Pokud správně označujete pomocí UTM parametrů odkazy ve svých kampaních, pak se ze základních statistik Google Analytics dozvíte, které z kampaní jsou úspěšné - kolik bylo nových rezervací. Pokud však chcete tuto úspěšnost zvyšovat, mohou být základní statistiky nedostatečné. Proto jsme měření rozšířili a měříme nyní i jednotlivé seznamy zájezdů, podrobné detaily zájezdu i rezervační formulář.

Můžete si pak zobrazit například informace o tom:

  • které zájezdy se vyskytovali v seznamech nejčastěji a jak často se pak zobrazili podrobnosti
  • kolik procent návštěvníků si zobrazilo rezervační formulář, ale nakonec jej neodeslali
  • a jistě najdete mnoho dalších zajímavých údajů
elektronický obchod Google Analytics